[O2FL] schemta płytki sterującej tylnej wycieraczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PeWu
    Classic
    • 2016
    • 1

    [O2FL] schemta płytki sterującej tylnej wycieraczki

    Waśka, instrukcje do Pionnerów masz tutaj:



    Kiedyś sprawdzałem w sklepie menu 1600UB i ma prawie identyczne jak moje 1400 UB, więc wychodzi na to, że zmienili tylko wygląd panelu...
    Klikając w główne pokrętło masz do wyboru regulację tonów, loudness, regulacja lewy-prawy, przód-tył,potem jakieś ustawienia typu dimmer ściemnienie podświetlenia... noi im głębiej tym więcej w chaszcze się pakujesz
    Ogólnie polecam.... ale lepiej sam poćwicz na jakimś zamontowanym w sklepie, czy Ci menu odpowiada.... bo jak to mówią..... jednemu się podoba G..... a drugiemu mucha co po nim łazi... :lol:

    [ Dodano: Pon 13 Kwi, 15 11:49 ]
    Ja kupowałem u nich:

    AUDIOPIONEER.PL Profesjonalny sklep ze sprzętem AUDIO-VIDEO, RTV oraz AGD. Tylko najlepsze marki: PIONEER, Sony, GRUNDIG, Uniden, JBL, Harman/Kardon, PRESIDENT, Cambridge Audio, SIRIO, SENNHEISER, ECO shine, Xblitz, m-TECH, Kruger&Matz, Volt , Peiying i inne. SERDECZNIE ZAPRASZAMY !
  • PiotrekCh
    Classic
    • 2013
    • 5

    #2
    [O2FL] schemta płytki sterującej tylnej wycieraczki

    Panowie, potrzebuje pomocy a ściślej mówiąc schematu płytki sterujacej tylnej wycieraczki w octavii 2 rocznik 2012. U mnie się lekko spaliła i jest problem a nie chciałbym kupować od razu nowej. Może ktoś mógłby zrobić zdjęcia to elektryk by doszedł o jaki element chodzi. Nr silniczka to 1Z5955711D
    Załączone pliki
    Piotrek

    Komentarz

    • Wojtenio
      L&K
      • 2012
      • 1094
      • Octavia III (5E3)
      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

      #3
      Jeżeli coś Ci to pomoże to proszę bardzo :



      Ale z doświadczenia wiem że i tak skończy się na wymianie , bo do końca nie wiesz czy tylko ten element uległ uszkodzeniu , dodam że układ zatrzymywania wycieraczki jest na kontaktronie elektronicznym ( właśnie w tym modelu silnika czyli z końcową literką D , wcześniejsze były na mechanicznym ) a co za tym idzie jest trudniej .
      Co do kontaktronu mechanicznego to jest tani sposób naprawy tego układu sterującego , całość znajdziesz w tym wątku klik .

      Jeżeli byś się zdecydował na wymianę , to wszystkie silniki z tymi numerami są zamienne między sobą .
      1Z5 955 711
      1Z5 955 711 A
      1Z5 955 711 B
      1Z5 955 711 C
      1Z5 955 711 D

      Komentarz

      • PiotrekCh
        Classic
        • 2013
        • 5

        #4
        Dzięki za odpowiedz. Ale czy jesteś pewny że te modele są zamienne bo mam informacje że od 2009 roku to tylko ten z końcówką D ?
        Piotrek

        Komentarz

        • Wojtenio
          L&K
          • 2012
          • 1094
          • Octavia III (5E3)
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #5
          Jestem pewny bo sam miałem 1Z5 955 711 D czyli ten najnowszy i jak mi padła elektronika to się nie bawiłem w naprawę jej tylko wstawiłem używkę z numerem 1Z5 955 711 i działa . A jest to silnik jeden z pierwszych stosowany w O2 .

          Pamiętaj tylko by nie kupować od kombi bo tam jest inny spryskiwacz ( oznaczenie jest też inne 1Z9 955 711 ) , w liftbacku idzie przez ośkę na której jest mocowane ramię wycieraczki a w kombi tego nie ma bo rurka do spryskiwacza idzie do lampki trzeciego stopu i tam jest spryskiwacz .

          Poszukaj ofert na znanym portalu aukcyjnym a na pewno coś znajdziesz , nowy po za ASO to wydatek 250 - 280 zł , ASO chyba coś koło 400 zł , portal aukcyjny używki do 150 zł , a można nawet taniej .

          Komentarz

          • PiotrekCh
            Classic
            • 2013
            • 5

            #6
            Dzięki, pozdrawiam.
            Piotrek

            Komentarz

            Pracuję...